| Author |
Message |
Casper Verstraeten

Race: Minmatar Corporation: NED-Clan Alliance: Goonswarm Federation

|
Posted:
31.07.2010, 09:29 |
  |
Koen heeft een blauwe maandag met ons opgetrokken om daarna een Empire corp te starten die niet wilde vliegen. Uit de response blijkt zijn korte ervaring met EVE Succes met de WH bij Samhain Koen! |
_________________ NED-Clan. Meer dan een Corp! |
|
    |
 |
Uwi M'bawehp

Race: Minmatar Corporation: Samhain.

|
Posted:
31.07.2010, 12:18 |
  |
Een korte maar fijne ervaring binnen NED!  |
_________________ Never try to outsmart someone smarter than you! |
|
   |
 |
Da Madness

Race: Caldari Corporation: NED-CLAN Alliance: Goonswarm Federation

|
Posted:
06.08.2010, 14:35 |
  |
Oké guys and girls...
Ik kan wel hele verhalen hier schrijven hoe goed we zijn of hoeveel we er gekilt hebben. Wat wij allemaal niet beloven en wat je krijgt als je ons joint.
Ik heb de motto doe maar normaal dan zijn we al gek genoeg
NED-CLAN moet je beleven en dat kan maar op 1 manier.
Kom eens gezellig langs in onze public channel en probeer daar eens de sfeer te proeven. |
|
|
    |
 |
Casper Verstraeten

|
Posted:
09.08.2010, 16:46 |
  |
Als hij het niet doet dan doe ik het wel!
Tussenstand Augustus:
137 kills, 34 losses, 17 billion ISK vernietigd, 0,59 billion verloren
Carrier 6, Battleship 45, Command ship 1, Heavy assault 6, Strategic Cruiser 3 + overige meuk.
OPs draaien goed: Corp OPs stabiel; Alliance OPs lager pitje door mid-campaign; Joint OPs veel hoger door betere informatie voorziening binnen de corp.
Activatie voor de eind-zomer rush is begonnen om in september weer op volle sterkte te zijn; chars > 1 mnd niet ingelogd 5% waarvan 80% op grond van aangegeven RL issues.
Recruitment status: OPEN
Skill-set wordt afgezet tegen minimale vereisten voor zelfstandige 0.0 overleving. Als onderdeel van de huidige newby recruitment drive zijn deze vereisten vervallen en krijgt men een sponsor toegewezen. |
|
    |
 |
Da Madness

|
Posted:
10.08.2010, 19:14 |
  |
« Casper Verstraeten » wrote:
Als hij het niet doet dan doe ik het wel!
Tussenstand Augustus:
137 kills, 34 losses, 17 billion ISK vernietigd, 0,59 billion verloren
Carrier 6, Battleship 45, Command ship 1, Heavy assault 6, Strategic Cruiser 3 + overige meuk.
OPs draaien goed: Corp OPs stabiel; Alliance OPs lager pitje door mid-campaign; Joint OPs veel hoger door betere informatie voorziening binnen de corp.
Activatie voor de eind-zomer rush is begonnen om in september weer op volle sterkte te zijn; chars > 1 mnd niet ingelogd 5% waarvan 80% op grond van aangegeven RL issues.
Recruitment status: OPEN
Skill-set wordt afgezet tegen minimale vereisten voor zelfstandige 0.0 overleving. Als onderdeel van de huidige newby recruitment drive zijn deze vereisten vervallen en krijgt men een sponsor toegewezen.
Wat kan ik hier nu nog aan toevoegen? |
|
|
    |
 |
Uwi M'bawehp

Race: Minmatar Corporation: Samhain.

|
Posted:
10.08.2010, 20:25 |
  |
"NED-clan is sexeh!!!" bvb.... |
_________________ Never try to outsmart someone smarter than you! |
|
   |
 |
Casper Verstraeten

|
Posted:
11.08.2010, 15:45 |
  |
Nah . . . we hebben Koenke nie meer in de corp dus Sexeh dat kunnen we wel op onzen buik schrijven!  |
|
    |
 |
Elohsa

|
Posted:
11.08.2010, 21:13 |
  |
Een aardige tijd terug heb ik een keer de 2 weken trial gedaan van eve.
Ik kende op dat moment echter niemand die ook speelde en had geen flauw idee wat ik kon doen.
Dus ik vloog maar beetje wat rond wat missies doen etc, maar de hele tijd van a naar b vliegen om paar scheepjes neer te halen werd na tijdje ook super boring.
Zoals ik al gezegd had kende ik niemand in het spel en had dus niemand die me op weg kon helpen met hoe het spel werkt en wat de mogelijkheden allemaal zijn.
Na de 2 weken trial heb ik dus ook voor geen seconde omgekeken naar het spel.
Op het moment speel ik vrij veel Modern Warfare 2 en zit daar ook in een clan.
Ik heb nu wel weer zin in een spel waar je over de langere tijd ook nog wat aan hebt.
Waar ben ik naar op zoek?
Een leuke gezellige corp die vriendelijk genoeg zijn om nieuwe spelers opgang te helpen in EVE.
Ik heb zelf het meest interesse in kleinschalig PvP (later evt ook grootschalig)
Uiteraard heb ik ook geen problemen mee om andere dingen voor de corp te doen (goederen transporteren/miner's bewaken... ik verzin maar wat)
Wat heb ik te bieden?
Ik ben 18 jaar en woon in Almere
Ik heb een mic en ben zeer gezellig in de chat!
Verder pik ik dingen snel op en weet het me snel eigen te maken, ook heb ik er geen moeite mee anderen te helpen waar nodig is.
Ik ben ook zeer actief en ben bijna elke dag na werktijd online (zoniet in-game dan wel op TS o.i.d. zodat ik altijd opgeroepen kan worden waneer jullie me nodig hebben)
Als jullie na deze muur tekst nog niet zijn afgehaakt en nog intresse hebben hoor ik graag meer.
Op dit moment moet ik mijn trial acc nog aanmaken.
Het lijkt mij het best om daarmee te wachten tot ik een OK van jullie krijg zodat ik het meeste eruit kan halen (indien het goed bevalt zal ik het spel uiteraard aanschaffen).
Gr,
Elohsa |
|
|
   |
 |
Casper Verstraeten

|
Posted:
12.08.2010, 15:20 |
  |
Nice MW2 daar hebben we ook nog een groep van die daar mee bezig zijn. Wall tekst maar op zich wel interesse, zoals boven al gezegd hebben we een newbie recruitment drive waarbij we ook tijdelijk open staan voor beginnende spelers. Aangezien je weer een nieuwe account wil aanmaken is contact maken even een issue, mak aub even een account aan op onze website zodat ik via PM wat informatie naar je kan doorgeven.
www.ned-clan.com |
|
    |
 |
Da Madness

|
Posted:
12.08.2010, 21:14 |
  |
Ned-clan is nog steeds opzoek naar nieuwe teamspelers. |
|
|
    |
 |
RiotRick

Race: Gallente Corporation: Agony Unleashed Alliance: Agony Empire

|
Posted:
12.08.2010, 21:24 |
  |
Nou... later als ik groot ben wordt ik lilliputter  |
 |
Da Madness

|
Posted:
13.08.2010, 14:23 |
  |
He Riot,
Hoe is het met jou? lang geleden
Vermaak je je nog een beetje in eve? |
|
|
    |
 |
Da Madness

|
Posted:
27.08.2010, 14:13 |
  |
Ja, ja we zijn nog steeds aan het groeien
Members Actief in Ned- = 31
Verdeelt in verschillende tijden van de dag. |
|
|
    |
 |
Casper Verstraeten

|
Posted:
29.08.2010, 00:00 |
  |
32 and counting. |
|
    |
 |
Casper Verstraeten

|
Posted:
29.08.2010, 00:19 |
  |
Ok, te makkelijk! Even een echte update.
Zoals iedereen heeft kunnen zien zijn we momenteel DeKlein aan het populaten; TCF trekt weg en wij nemen over. De corp heeft een aardige pocket gevonden om zich terug te trekken voor de members met nesteldrang, de kruising van Deklein ligt om de hoek dus dicht genoeg voor de nodige afleiding.
Corp heeft de zomer aardig doorstaan; in totaal 6 members er tijdelijk uitgezet wegens inactief en 11 nieuwe recruits aangetrokken, 2 vertrokken uit eigen overweging. Shortlist >1mnd inactief = 2 en dit zijn alts na de zomeropruiming.
Goons is grote recruitment campaign weer begonnen en NED lift mee op de newby drive, kleine aanpassing maar zeer vermakelijk om mee te maken. De infodatabase is geupdate met newby info zoals skillplans, budgetfits en tutorials in PVP/PVE en mining. ( )
Activities zijn momenteel dagelijks, corp roams zijn stabiel en goed bezocht en belangrijker ook goed gewaardeerd. Allliance is stap terug vanwege DeK en recruitment maar wordt achter de schermen weer tactisch neergezet voor de period after. NC heeft 4 fronten lopen waarin we gewoon meegaan, IRC is op oost in zijn hemd gezet en claimt nu samen met de Russen de stations die we kregen weer in. Geminate is een guerilla oorlog geworden met random fleets. CloudRing is dikke lol tegen Evoke met heavy BS gangs en Tri5 die ook iets aan het proberen is vanuit PB. Fanatic zoekt nog bombers om zijn solofleet te joinen en het kapitalisme tegen te gaan. Kortom fleets genoeg.
Persoonlijk gaat het minder aangezien ik uit het public Samhain kanaal ben gebanned ( Wtf? ) en daardoor de rustgevende leegte daar moet gaan missen. Een uitleg wordt natuurlijk gewaardeerd.
Het LAN weekend is weer in de voorbereiding en SC2 wordt al druk geoefend! |
|
    |
 |
Sjinta

|
Posted:
29.08.2010, 00:40 |
  |
het komt er dus op neer dat als je nederlands spreekt (owja je komt op dit forum) en je pvp in eve tof vind, je eigenlijk geen excuus meer hebt om niet een kijkje te nemen bij ned-clan! |
|
|
   |
 |
Doornroosje

Race: Gallente Corporation: The Executives [SUITS] Alliance: IT Alliance

|
Posted:
30.08.2010, 11:35 |
  |
Buiten dat ze dan bij goons zitten. |
|